שלהבת דוד הינה רשת מצליחה במיוחד הקיימת קרוב ל5 שנים בת"א יפו המתפרסת כיום בשכונות נוספות בת"א כגון: שכונת התקוה, תל כביר קרית שלום ושכונת שפירא.
האתגר: ליצור אוירה כיפית נעימה חוויתית במיוחד מבלי להשתמש באלמנט שלהבת שיזכיר משהו תורני
קהל היעד: ציבור דתי-חרדי
USP: שמחה
אסטרטגיה פרסומית: צהרונים מלאי חיות ושמחה צהרונים שכיף לילדים להיות בו. צהרוני שלהבת דוד קיבלו 2 דגמי מיתוג מושקעים במיוחד לבחירה .
ניתוח הלוגו: הלוגו מורכב מצבעים חיים המסמלים:חיות נמרצות שמחה וחוויה הצבעוניות מדברת על ילדות.
החיוך החזק המשולב בטיפוגרפיה הגרפית של המותג משדרת שמחה וחוויה בצהרוני שלהבת דוד
הסימונים הנלוים: כוכב ריבועים וכו' ציורים ידניים המסמלים את תחושת הטבעיות והביתיות בצהרונים.
ניתוח הלוגו:
גופן הכתב יד מתאר ילדותיות וחוויתיות.
הכתב המסודר והעקבי משדר ביטחון ויציבות למקום
עיצוב טיפוגרפי עדכני לשנת 2020
גיוון הצבעים העשיר מראה על שילוב מגוון הילדים ממגוון הסגנונות ברשת אחתהסימונים הנלוים: לב לסמל אהבה וכיף
כלי נגישות