מעייני הישועה

שיבוץ במיוחד בשבילך!

# קמפיין פרסומי גיוס עובדות
מחלקת קשרי לקוחות "מעייני הישועה"

זהו קמפיין מיוחד שנעשה כעת בתקופת הקורונה בבי"ח מעייני הישועה ע"מ לרענן שורות ולגייס עובדות בכירות מקצועיות מאוד במכירות והתרמה.

הפרסום: 3 מודעות רודפות

קהל יעד: נשים חרדיות מגיל 27+ בעלות ניסיון רב בשיווק ובהתרמה

USP: רמה גבוהה

אסטרטגיה: מקום יציב ברמה גבוהה 

עיצוב:  3 סגנונות עיצוב שונים לחלוטין לבחירה כל אחד עם דגש אחר מחברו.

סקיצה מס' 1

שיבוץ במיוחד בשבילך

קמפיין זה דורש לעשות טיזרים מקדימים הגורמים לסקנות ולבירור מה רוצים לבשר לנו…

בטיזר זה נראה יהלום הנאחז בידי משבץ היהלומים. לצופה נדמה כי מדובר בפרסום של חנות תכשיטים. 

מה הקשר יהלומים? 

בימים של אי ודאות וצורך חזק כל כך של יציבות ומקום אחד המטרה הינה לגעת בנקודת הכאב הכי חזקה: חוסר היציבות 

היהלום הינו חזק, יוקרתי, רמה גבוהה והיציב בשוק. שיבוץ היהלום מדבר על מיקום מדויק מותאם ומתוכנן במיוחד.

במודעות אלו הפניה היא לנשים בעלות רמה גבוהה. נשים שחשוב להם ההצלחה והיוקרה. 

ההבטחה: שכר גבוהה מאוד בחברה ברמה אישית גבוהה

במודעות מוסבר  הקשר בין השיבוץ ההתאמה והחוזק של היהלום למקום העבודה הנשי של מחלקת הוראות קבע במעייני הישועה 

 

סקיצה מס' 2

רק אצלינו!

מודעת השוואה

מודעה זו מחזקת את העדפת מעייני הישועה על פני מקומות עבודה אחרים. תוך מתן דגש שמוקד ההתרמות מעייני הישועה עונה על כל הצרכים של אישה החרדית.

בכל מקומות העבודה כעת מקצצים בשכר ואצלינו תגיעי רחוק.

רואים זאת במד שמעל הכותרת – החלק האדום מעייני הישועה – החלק הלבן מתחרים.
כמו"כ ההשוואה באמצעות התרשים: החץ הלבן המביע את שכר המתחרים למול השכר של מעייני הישועה.

התלבטתי רבות באם לערוך השוואה כזו מאחר ומהניסיון ראיתי כי פרסומים נגטיביים לא הוכיחו את עצמם. 

הצבעים הינם משדרים רצינות ואמינות, שפה עסקית, מקצועית לא ציורי מדי.

בתחתית המודעה יש אייקונים המסכמים את מעלות המקום
ימי חוויה וכיף, אוירה טובה, מקום עם סיפוק ובאישור וועד הרבנים וכו'.

סקיצה-רעיון-44-1

סקיצה מס' 3

גם וגם

יש מציאות כזו…

מודעה זו מבשרת כי במעייני הישועה תהנה מכל העולמות.

כלומר ניתן להתפרנס ובכבוד במקום עם יחס וטוב ואין זה  נוגד את המציאות

הצבעים הינם חדים וחזקים התופסים את העין וקשה מאוד להתעלם מכוחם.

האייקונים מעל הכותרת: 

בכל מודעה ישנם 2 אייקונים מעל הכותרת המחזסקים את מסר המרכזי שבמודעה.

במודעה זו: להתפרנס בכבוד 

מעליה יש אייקון המשתנה ממודעה למודעה. 

במודעה זו האייקון  מביע את היחס הטוב של העובד במקום העבודה.

לשמאלו איור החץ של דיאגרמות כלכליות העובר בין כל המודעות לשדר כי במקום עבודה זו תתפרנסי בכבוד.

במודעה השניה: אייקון של איש עם הדגש של חוויה 

ובמודעה השלישית: אייקון של גביע- מגיע לאם גביע.

 

 
סקיצה-רעיון-2-ויקטור-1
דילוג לתוכן