לשם שבו

בכל אפקט שתרצו
תבחרו מדויק

#פרסום #קטלוג

בהמשך לפרוייקט מיתוג עבור חנות מתנות לשם שבו. 

הפקנו מודעות פרסום + קטלוג מיוחד עם מתנות יוקרה של לשם שבו. 

קהל יעד: ישראלים ואמריקאים

הבשורה: מגוון סגנונות של מתנות מיוחדות למי שתרצו לתת באהבה. 

 

 במודעה זו שילבתי בין 2 מתנות בעלות 2 סגנונות להביע כי כל אפקט שביצענו וחיברנו נקלע לטעם המדויק של מקבל המתנה. 

השפה העיצובית נגזרת מהלוגו, גווני יוקרה – סגול זהב. 

לבן-גדול-משמעותי-עם-כוורת-לאישור

קטלוג

– 20 עמודי קטלוג 

עמודי הקטלוג בחלק םמתפרסמים כאן. 

הגריד והשפה העיצובית כהמשך למיתוג ומודעת הפרסום. 

קו יוקרתי מודרני עם כיתוב באנגלית לקריצה לאוכלוסיה האמריקאית. 

דילוג לתוכן